Gulyás, Enikő and Nagyné, Márta and Racsko, Réka (2015) A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző program segítségével. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 15 (1). pp. 81-94. ISSN 1587-8694
|
Text
inftars.XV.2015.1.5.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a Társadalmi Megújulás Operatív Program IKT a tudás és tanulásvilágában - humán teljesítménytechnológiai (Human Performance Technology) kutatások és képzésfejlesztés címet viselő, TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0008 azonosítószámú projekt keretében készült. A projekt az Európai Unió támogatásával, és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg, és bemutatja a hozzáférés 1:1 modelljét, amely a BYOD modellel ellentétben elsősorban a táblagépekkel való oktatás keretrendszereként írják le. Az elméleti bevezetőt követően bemutatjuk a táblagépek iskolai alkalmazásának két lehetséges módját, és kiemelt figyelmet fordítunk az új elemzése lehetőség, a videós interakcióelemző szoftver, a Noldus ObserverXT adta lehetőségekre.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Infonia: online folyóirat |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 09 Sep 2022 10:09 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:49 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/148185 |
Actions (login required)
Edit Item |