Glózer, Rita and Guld, Ádám (2015) Új média - új típusú sztárok? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 15 (2). pp. 34-54. ISSN 1587-8694
|
Text
inftars.XV.2015.2.3.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.22503/inftars.XV.2015.2.3
Abstract
A tömegmédia megjelenése óta jelentősen átalakultak a médiában és a médián keresztül megszerezhető hírnév viszonyai. Manapság a sztárok és celebek mellett az új média hírességei is egyre meghatározóbb szerepet játszanak a médiakultúra és médiagazdaság működésében. A tanulmány a YouTube videómegosztón népszerűséget szerző vloggerek, amatőr, „hétköznapi” videósok tevékenységét vizsgálja. Célunk e hétköznapi hírességek sikerének mélyebb megértése az ifjúsági médiahasználat és a sztárkutatások kontextusában.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | WoS:hiba:000373867700004 2022-06-15 05:02 cím nem egyezik |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 12 Sep 2022 07:20 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:49 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/148317 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |