REAL

Új média - új típusú sztárok?

Glózer, Rita and Guld, Ádám (2015) Új média - új típusú sztárok? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 15 (2). pp. 34-54. ISSN 1587-8694

[img]
Preview
Text
inftars.XV.2015.2.3.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB) | Preview

Abstract

A tömegmédia megjelenése óta jelentősen átalakultak a médiában és a médián keresztül megszerezhető hírnév viszonyai. Manapság a sztárok és celebek mellett az új média hírességei is egyre meghatározóbb szerepet játszanak a médiakultúra és médiagazdaság működésében. A tanulmány a YouTube videómegosztón népszerűséget szerző vloggerek, amatőr, „hétköznapi” videósok tevékenységét vizsgálja. Célunk e hétköznapi hírességek sikerének mélyebb megértése az ifjúsági médiahasználat és a sztárkutatások kontextusában.

Item Type: Article
Additional Information: WoS:hiba:000373867700004 2022-06-15 05:02 cím nem egyezik
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 12 Sep 2022 07:20
Last Modified: 31 Mar 2023 08:49
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/148317

Actions (login required)

Edit Item Edit Item