Major, Lenke and Námesztovszki, Zsolt and Kovács, Cintia and Urbán, Dorottya and Boros, Orsolya (2022) Fejleszthetők-e a pedagógusok online oktatással kapcsolatos kompetenciái online tanulási környezetben? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 22 (1). pp. 49-66. ISSN 1587-8694
|
Text
inftars.XXII.2022.1.3.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) | Preview |
Abstract
A tanulmányunkban a Web 2.0 – Online eszközök használata a tanórán és azon kívül kurzust mutatja be, illetve az azon részt vevő pedagógusok tevékenységét elemzi. A kurzus 5 hétig tartott (2020 decembere és 2021 januárja között), 255 pedagógus jelentkezett rá, és 204-en teljesítették sikeresen. Az online képzés elsősorban azzal a céllal indult el, hogy univerzális és ingyenes segítséget nyújtson a pedgaógusoknak az online oktatás terén.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 16 Sep 2022 11:50 |
Last Modified: | 16 Sep 2022 11:50 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/148859 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |