Papp-Váry, Árpád Ferenc and Lukács, Rita (2022) Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (1). pp. 26-41. ISSN 0865-7823
|
Text
gt_2021_1_02_Papp-Vary_Lukacs.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
A pandémia idején nehéz helyzetbe kerültek a márkamenedzserek, hiszen a lezárások kezdetekor nem tudták biztosan, hogy a fogyasztók elégedettsége szempontjából a marketingkampányok leállítása, változtatás nélküli folytatása vagy az adott helyzethez való igazítása jelenti-e a legoptimálisabb megoldást. A fogyasztói kutatásokból azóta már jól látszik, hogy leginkább arra volt szükségük az embereknek, hogy a mindennapi életüket körülvevő márkák továbbra is kiszámíthatóságot, biztonságot sugározzanak – sokszor akár a lassan reagáló kormányzatok helyét is átvéve a tájékoztatásban. Tanulmányunkban a témával kapcsolatos fogyasztói kutatások főbb megállapításait foglaljuk össze, illetve bemutatjuk azokat a jó gyakorlatokat az IKEA példáján, amelyek bizonyították kreativitásukat, hitelességüket, válság-állóságukat és társadalmi felelősségüket fogyasztóik szemében.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói bizalom; koronavírus márkakommunikáció; társadalmi felelősségvállalás; |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB3 Economic systems / gazdasági rendszerek |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 07 Oct 2022 09:49 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:54 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/151192 |
Actions (login required)
Edit Item |