REAL

Oktatást segítő gamifikációs alkalmazások, mint szakdolgozati témák

Perlaki, Attila (2022) Oktatást segítő gamifikációs alkalmazások, mint szakdolgozati témák. In: Valós térben - Az online térért : Networkshop 31: országos konferencia. 2022. április 20–22. Debreceni Egyetem. Kiadja a HUNGARNET Egyesület az MTA Könyvtár és Információs Központ közreműködésével, Budapest, pp. 27-31. ISBN 978-615-82243-0-7

[img]
Preview
Text
04_NWS_2022_Perlaki.pdf
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (354kB) | Preview

Abstract

Ellentmondásosak a gamifikációval kapcsolatos elvárások és lehetőségek az oktatásban. Leginkább a területen jártas szakemberek hiánya a probléma, valamint a nem ideális szoftver-eszközök és a téma iránti bizalmatlanság is hátráltató tényező. Informatikai szakdolgozatok témakiírójaként és konzulenseként szándékomban áll e területen is előrelépni. A hallgatók gyakorlatlanságát is figyelembe véve olyan eszközöket keresünk, amelyekkel a sikeres diplomamunka elérhető. Az egyik ilyen eszköz a game engine alkalmazása: a hallgató a kitűzött oktatási célra összpontosíthat, anélkül, hogy az alacsony szintű, rutin jellegű programozási részletekkel ideje és energiája pazarlódna. Ha ez sikerül, mások, a hallgatókhoz hasonlóan nem hivatásos programozók, például tanárok is a saját tárgyaikhoz alkalmazhatják ezt a megközelítést.

Item Type: Book Section
Subjects: Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány
Z Bibliography. Library Science. Information Resources / könyvtártudomány > Z665 Library Science. Information Science / könyvtártudomány, információtudomány
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 21 Dec 2022 13:16
Last Modified: 21 Dec 2022 13:16
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/155459

Actions (login required)

Edit Item Edit Item