Perlaki, Attila (2022) Oktatást segítő gamifikációs alkalmazások, mint szakdolgozati témák. In: Valós térben - Az online térért : Networkshop 31: országos konferencia. 2022. április 20–22. Debreceni Egyetem. Kiadja a HUNGARNET Egyesület az MTA Könyvtár és Információs Központ közreműködésével, Budapest, pp. 27-31. ISBN 978-615-82243-0-7
|
Text
04_NWS_2022_Perlaki.pdf Available under License Creative Commons Attribution. Download (354kB) | Preview |
Abstract
Ellentmondásosak a gamifikációval kapcsolatos elvárások és lehetőségek az oktatásban. Leginkább a területen jártas szakemberek hiánya a probléma, valamint a nem ideális szoftver-eszközök és a téma iránti bizalmatlanság is hátráltató tényező. Informatikai szakdolgozatok témakiírójaként és konzulenseként szándékomban áll e területen is előrelépni. A hallgatók gyakorlatlanságát is figyelembe véve olyan eszközöket keresünk, amelyekkel a sikeres diplomamunka elérhető. Az egyik ilyen eszköz a game engine alkalmazása: a hallgató a kitűzött oktatási célra összpontosíthat, anélkül, hogy az alacsony szintű, rutin jellegű programozási részletekkel ideje és energiája pazarlódna. Ha ez sikerül, mások, a hallgatókhoz hasonlóan nem hivatásos programozók, például tanárok is a saját tárgyaikhoz alkalmazhatják ezt a megközelítést.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány Z Bibliography. Library Science. Information Resources / könyvtártudomány > Z665 Library Science. Information Science / könyvtártudomány, információtudomány |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 21 Dec 2022 13:16 |
Last Modified: | 21 Dec 2022 13:16 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/155459 |
Actions (login required)
Edit Item |