REAL

Modern robotikai technológiai ismeretek oktatása „Teljes spektrumú” oktatási módszerrel : Application of “full-spectrum” teaching methods in the education of modern robotic technology

Hajdu, Csaba and Szilágyi, Zoltán (2022) Modern robotikai technológiai ismeretek oktatása „Teljes spektrumú” oktatási módszerrel : Application of “full-spectrum” teaching methods in the education of modern robotic technology. In: Valós térben - Az online térért : Networkshop 31: országos konferencia. 2022. április 20–22. Debreceni Egyetem. Kiadja a HUNGARNET Egyesület az MTA Könyvtár és Információs Központ közreműködésével, Budapest, pp. 77-83. ISBN 978-615-82243-0-7

[img]
Preview
Text
09_NWS_2022_Hajdu_Szilagyi.pdf
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (605kB) | Preview

Abstract

Napjainkban a feltörekvő technológiák és eszközök jelentős kihívást jelentenek az oktatási intézményeknek és oktatóknak egyaránt. Jelen cikk megkísérli a multidiszciplináris műszaki tudás átadását modern oktatási módszertan használatával egy változó tudáshátterű hallgatóságnak. A bemutatott módszertan alapképzésben indult bevezető robotikai kurzusban került felhasználásra. Jelen módszertan egyesíti a hagyományos pedagógiai módszereket a modernekkel, mint a projekt-alapú feladatok, önértékelés és projektbemutatók, hasonlóan egy miniszimpóziumhoz. A hallgatók visszajelzése alapján az új módszertan ígéretes, az eredmények egy része igazolja előzetes elvárásainkat, ugyanakkor felfedi a javítási lehetőségeket más tárgyak esetében is.

Item Type: Book Section
Subjects: Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány
Z Bibliography. Library Science. Information Resources / könyvtártudomány > Z665 Library Science. Information Science / könyvtártudomány, információtudomány
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 22 Dec 2022 06:23
Last Modified: 22 Dec 2022 06:34
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/155483

Actions (login required)

Edit Item Edit Item