Harsányi, Dávid and Totth, Gedeon and Szabó, Zoltán and Brávácz, Ibolya (2022) Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (8-9). pp. 162-175. ISSN 0133-0179
|
Text
792-Tanulmanyszovege-5174-1-10-20220912.pdf Download (596kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány célja annak áttekintése volt, hogy mi jellemző a KKV-k weboldalaira mind tartalmi, mind formai szempontból. A kutatásban 252 cég vizsgálatára került sor, amelyből 146 (58%) rendelkezett honlappal. A megfigyelés és elemzés után megállapítható, hogy a cégek online jelenléte még fejlesztendő, hiszen egy százpontos vizsgálati rendszerben átlagosan csupán 64 pontot értek el. Pozitívum ugyanakkor, hogy a legnagyobb klaszterbe tartozó vállalkozások átlag feletti eredményt értek el. Az értékelési rendszer megfelelő módszer lehet tehát a honlapok elemzésére, amely az átlagpontszám mellett információval szolgál például a weboldal tartalmi, felhasználói élmény, design vagy technológiai vonatkozásaira is. Így javasolt a módszer kiterjesztése, minden vállalkozás számára elérhetővé tétele.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | A print és online kiadásban az oldalszámozás eltér! |
Uncontrolled Keywords: | kis- és középvállalkozások (KKV-k), online marketing, weboldalak, honlapok értékelése |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76.625 Internet Science / internettudomány |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 09 Feb 2023 13:17 |
Last Modified: | 09 Feb 2023 13:17 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/158602 |
Actions (login required)
Edit Item |