REAL

A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben

Agárdi, Irma and Szabolcsné Orosz, Judit and Berezvai, Zombor (2020) A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (9). pp. 2-15. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
471-Tanulmanyszovege-2452-1-10-20200908.pdf

Download (949kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 19 Apr 2023 14:52
Last Modified: 19 Apr 2023 14:52
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/163941

Actions (login required)

Edit Item Edit Item