Szászvári, Karina Ágnes and Csillag, Sára and Csizmadia, Péter and Bácsi, Katalin (2022) Tanulni és tanulni hagyni? VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (2). pp. 41-54. ISSN 0133-0179
|
Text
720-Tanulmanyszovege-4559-1-10-20220215.pdf Download (586kB) | Preview |
Abstract
A szerzők tanulmányukban tudásintenzív középvállalatok tanulási jellemzőinek a HR-gyakorlatokkal mutatott összefüggéseit vizsgálják. Az expanzív és korlátozó tanulási környezet koncepcióját használják fel, amely a munkahelyi tanulás folyamatának mélyebb elemzéséhez járul hozzá. Alapvetésük, hogy a tanulási környezet – expanzív vagy korlátozó – jellege dinamikus kapcsolatban áll a vállalat HR-gyakorlataival. Ennek elemzéséhez az esettanulmány módszerét alkalmazzák ésaz összefüggéseket két eseten keresztül mutatják be. Tapasztalataik szerint a tanulási környezet minősége nem feltétlenül van összefüggésben a szervezet tevékenységének jellegével, sőt közvetlenül nem hozható összefüggésbe az eredményes működéssel, és a tanulási környezetek típusainak egymás melletti létezésére is találtak példát.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 26 Apr 2023 07:38 |
Last Modified: | 26 Apr 2023 07:38 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/164274 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |