REAL

Az online vásárlási térben szerzett tapasztalatokból eredő márkaelkerülés vizsgálata a fast fashion márkák példáján keresztül = Analysis of Experiential Brand Avoidance in the Online Shopping Environment in the Case of Fast Fashion Brands

Kovács Vajkai, Éva (2022) Az online vásárlási térben szerzett tapasztalatokból eredő márkaelkerülés vizsgálata a fast fashion márkák példáján keresztül = Analysis of Experiential Brand Avoidance in the Online Shopping Environment in the Case of Fast Fashion Brands. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (3). pp. 34-47. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
742-Tanulmanyszovege-4704-1-10-20220324.pdf

Download (557kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 25 Apr 2023 14:01
Last Modified: 25 Apr 2023 14:01
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/164281

Actions (login required)

Edit Item Edit Item