REAL

Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben

Bauer, András and Mitev Ariel, Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (9). pp. 6-13. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT_2019n9p6.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A cikk azt vizsgálja, hogy az értékesítők által használt offline és online kommunikációs csatornák, valamint az innovációs magatartása milyen hatással van a bizalomra, valamint a vevőmegtartásra. Az elemzéshez PLS-SEM modellt használtak a szerzők, amely megfelelő feltáró modellalkotásnál, valamint robusztus kisebb elemszámnál is. Eredményeik rámutatnak arra, hogy az offline és az online kommunikáció egyaránt pozitív hatással van a bizalomra, vagyis a minőségi kapcsolattartás – függetlenül annak módjától – a bizalomépítés alapját jelenti. Emellett az innovációs magatartás is pozitív hatást gyakorol a bizalomra, valamint a vevőmegtartásra, ami kiemeli az értékesítő innovációs magatartásának jelentőségét.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 28 Apr 2023 09:52
Last Modified: 28 Apr 2023 09:52
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/164509

Actions (login required)

Edit Item Edit Item