REAL

Vállalati közösségi média : a személyközi hálózatok motorja

Baksa, Máté and Drótos, György (2018) Vállalati közösségi média : a személyközi hálózatok motorja. VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (4). pp. 2-11. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT_2018n4p2.pdf - Published Version

Download (421kB) | Preview

Abstract

Napjainkban a szervezetek és személyek hálózatos összekapcsolódása a nemzetközi vezetéstudományi szakirodalom egyik legmeghatározóbb témája. A vállalati közösségi média – mint a hálózatosodást támogató technológia – meglehetősen gyorsan vált népszerűvé, noha pontos tartalma még formálódik, és szervezeti hatásairól is keveset tudunk. A szerzők ismertetik a vállalati közösségi média fontosabb meghatározásait, majd áttekintik az elmúlt évek témával foglalkozó nemzetközi szakirodalmát. Tanulmányukban a vállalati közösségi médiát a személyközi hálózatok motorjaként értelmezik, amelynek működését összevetik az offline tér hálózataival. A szerzők saját kvalitatív kutatásuk alapján ismertetik egy hazai tudásintenzív iparágban működő szervezet vállalati közösségimédia-használatának legfontosabb szervezeti funkcióit.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: vállalati közösségi média, személyközi hálózatok, tudásmegosztás
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD30.2 Knowledge management. Information technology management / Tudásmenedzsment
H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF5001-6182 Business management / üzleti menedzsment
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 04 May 2023 09:16
Last Modified: 04 May 2023 09:16
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/164946

Actions (login required)

Edit Item Edit Item