Baksa, Máté and Drótos, György (2018) Vállalati közösségi média : a személyközi hálózatok motorja. VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (4). pp. 2-11. ISSN 0133-0179
|
Text
VT_2018n4p2.pdf - Published Version Download (421kB) | Preview |
Abstract
Napjainkban a szervezetek és személyek hálózatos összekapcsolódása a nemzetközi vezetéstudományi szakirodalom egyik legmeghatározóbb témája. A vállalati közösségi média – mint a hálózatosodást támogató technológia – meglehetősen gyorsan vált népszerűvé, noha pontos tartalma még formálódik, és szervezeti hatásairól is keveset tudunk. A szerzők ismertetik a vállalati közösségi média fontosabb meghatározásait, majd áttekintik az elmúlt évek témával foglalkozó nemzetközi szakirodalmát. Tanulmányukban a vállalati közösségi médiát a személyközi hálózatok motorjaként értelmezik, amelynek működését összevetik az offline tér hálózataival. A szerzők saját kvalitatív kutatásuk alapján ismertetik egy hazai tudásintenzív iparágban működő szervezet vállalati közösségimédia-használatának legfontosabb szervezeti funkcióit.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalati közösségi média, személyközi hálózatok, tudásmegosztás |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD30.2 Knowledge management. Information technology management / Tudásmenedzsment H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF5001-6182 Business management / üzleti menedzsment |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 04 May 2023 09:16 |
Last Modified: | 04 May 2023 09:16 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/164946 |
Actions (login required)
Edit Item |