Michalkó, Gábor (2014) Városimázs és versenyképesség: a turizmusorientált településmarketing néhány aspektusa. In: Turizmus és településmarketing : tanulmánykötet. BCE Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 37-46. ISBN 978-963-503-564-6
|
Text
Turizmus_es_telepulesmarketing_p36_Michalko.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A városverseny napjainkra oly mértékben összetett, többdimenziós jelenséggé vált, hogy megértése és sikere s menedzselése csak elméletileg felkészült, a ma r- ketingkommunikációs technikák útvesztőiben jártas szakemberek segítségével valósítható meg. A tanulmány a magyarországi nagyvárosok honlapjainak tart a- lomelemezésével igyekszik feltárni a városimázs, a turizm us és a versenyképe s- ség szimbiózisát, ezzel hozzájárulni a szociálgeográfiai tér zászlóshajóiként aposztrofálható településeink eredményes megmérettetéshez.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | N Fine Arts / képzőművészet > NA Architecture / építészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 24 Sep 2014 13:06 |
Last Modified: | 24 Sep 2014 13:06 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/16504 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |