REAL

Városimázs és versenyképesség: a turizmusorientált településmarketing néhány aspektusa

Michalkó, Gábor (2014) Városimázs és versenyképesség: a turizmusorientált településmarketing néhány aspektusa. In: Turizmus és településmarketing : tanulmánykötet. BCE Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 37-46. ISBN 978-963-503-564-6

[img]
Preview
Text
Turizmus_es_telepulesmarketing_p36_Michalko.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A városverseny napjainkra oly mértékben összetett, többdimenziós jelenséggé vált, hogy megértése és sikere s menedzselése csak elméletileg felkészült, a ma r- ketingkommunikációs technikák útvesztőiben jártas szakemberek segítségével valósítható meg. A tanulmány a magyarországi nagyvárosok honlapjainak tart a- lomelemezésével igyekszik feltárni a városimázs, a turizm us és a versenyképe s- ség szimbiózisát, ezzel hozzájárulni a szociálgeográfiai tér zászlóshajóiként aposztrofálható településeink eredményes megmérettetéshez.

Item Type: Book Section
Subjects: N Fine Arts / képzőművészet > NA Architecture / építészet
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 24 Sep 2014 13:06
Last Modified: 24 Sep 2014 13:06
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/16504

Actions (login required)

Edit Item Edit Item