REAL

A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében

Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (12). pp. 42-49. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT_2018n12p42.pdf

Download (525kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF5001-6182 Business management / üzleti menedzsment
Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 09 May 2023 12:15
Last Modified: 09 May 2023 12:15
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165060

Actions (login required)

Edit Item Edit Item