REAL

Fogyasztói értékek, trendek és magatartás : korreferátum Törőcsik Mária: A fogyasztói magatartás új tendenciái című tanulmányához

Hofmeister Tóth, Ágnes (2016) Fogyasztói értékek, trendek és magatartás : korreferátum Törőcsik Mária: A fogyasztói magatartás új tendenciái című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 26-29. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT2016n4p26.pdf

Download (289kB) | Preview

Abstract

Jelen korreferátum a kulturális értékrendekkel és azok átalakulásával foglalkozik a magyar társadalomban. A magyar longitudinális értékkutatások eredményeinek rövid bemutatása után kiemelten foglalkozik az egészség, mint érték és a környezet, mint érték jelentőségével, majd kitér a társadalmi marketing felelősségére is.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: fogyasztói magatartás, kulturális értékek, társadalmi marketing, marketingtrendek, életstílus, egészség és wellness, fenntartható fogyasztás
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 13:03
Last Modified: 23 May 2023 13:03
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165873

Actions (login required)

Edit Item Edit Item