Hofmeister Tóth, Ágnes (2016) Fogyasztói értékek, trendek és magatartás : korreferátum Törőcsik Mária: A fogyasztói magatartás új tendenciái című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 26-29. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p26.pdf Download (289kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2016.04.05
Abstract
Jelen korreferátum a kulturális értékrendekkel és azok átalakulásával foglalkozik a magyar társadalomban. A magyar longitudinális értékkutatások eredményeinek rövid bemutatása után kiemelten foglalkozik az egészség, mint érték és a környezet, mint érték jelentőségével, majd kitér a társadalmi marketing felelősségére is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, kulturális értékek, társadalmi marketing, marketingtrendek, életstílus, egészség és wellness, fenntartható fogyasztás |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:03 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:03 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165873 |
Actions (login required)
Edit Item |