Szűcs, Krisztián (2016) Marketingkutatás 2.0 : korreferátum Simon Judit "Kutatás-módszertani trendek a marketingben" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 67-70. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p67.pdf Download (338kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2016.04.12
Abstract
Az aktuális trendek felismerése igazi szakmai kihívás, hiszen a változásokat megélve kell azokat a jelenségeket tendenciává összerendezni, amelyek a közelmúltban gyökerezve a jövőt alakítják. Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy összefoglalja a marketingkutatás területén bekövetkezett fontosabb változásokat és ezekből kirajzolja azokat a jövőbeli irányokat, amelyek egy új üzleti működés alapjai lehetnek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketingkutatás, trendek, működési modell |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:06 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:06 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165875 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |