REAL

Marketingkutatás 2.0 : korreferátum Simon Judit "Kutatás-módszertani trendek a marketingben" című tanulmányához

Szűcs, Krisztián (2016) Marketingkutatás 2.0 : korreferátum Simon Judit "Kutatás-módszertani trendek a marketingben" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 67-70. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT2016n4p67.pdf

Download (338kB) | Preview

Abstract

Az aktuális trendek felismerése igazi szakmai kihívás, hiszen a változásokat megélve kell azokat a jelenségeket tendenciává összerendezni, amelyek a közelmúltban gyökerezve a jövőt alakítják. Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy összefoglalja a marketingkutatás területén bekövetkezett fontosabb változásokat és ezekből kirajzolja azokat a jövőbeli irányokat, amelyek egy új üzleti működés alapjai lehetnek.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: marketingkutatás, trendek, működési modell
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 13:06
Last Modified: 23 May 2023 13:06
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165875

Actions (login required)

Edit Item Edit Item