Józsa, László (2016) Nemzetközi marketing az átalakuló világban : korreferátum Rekettye Gábor a "A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 15-18. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p15.pdf Download (256kB) | Preview |
Abstract
A nemzetközi marketing a marketingtudomány dinamikusan változó része. Rekettye professzor cikkben összegezte gondolatait e tudományterület fejlődéséről és fontosságáról. Cikke egyértelműen fogalmaz, ám néhány fontos kérdés tárgyalására nem kerített sort. E reagáló cikkben a szerző a nemzetközi marketing és a világgazdaság, a demográfiai változások és a technológiai kihívások kapcsolatát elemezte, bemutatva, hogy e tényezők miként befolyásolják a nemzetközi marketing szerepét, jelentőségét, jövőjét, s ezzel kiegészítette az eredeti cikk gondolatait.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | ilággazdasági átalakulás, demográfiai kihívások, vallás, technikai fejlődés, személyközpontú marketing |
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 23 May 2023 13:11 |
| Last Modified: | 23 May 2023 13:11 |
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165877 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




