REAL

Nemzetközi marketing az átalakuló világban : korreferátum Rekettye Gábor a "A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing" című tanulmányához

Józsa, László (2016) Nemzetközi marketing az átalakuló világban : korreferátum Rekettye Gábor a "A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 15-18. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT2016n4p15.pdf

Download (256kB) | Preview

Abstract

A nemzetközi marketing a marketingtudomány dinamikusan változó része. Rekettye professzor cikkben összegezte gondolatait e tudományterület fejlődéséről és fontosságáról. Cikke egyértelműen fogalmaz, ám néhány fontos kérdés tárgyalására nem kerített sort. E reagáló cikkben a szerző a nemzetközi marketing és a világgazdaság, a demográfiai változások és a technológiai kihívások kapcsolatát elemezte, bemutatva, hogy e tényezők miként befolyásolják a nemzetközi marketing szerepét, jelentőségét, jövőjét, s ezzel kiegészítette az eredeti cikk gondolatait.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ilággazdasági átalakulás, demográfiai kihívások, vallás, technikai fejlődés, személyközpontú marketing
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 13:11
Last Modified: 23 May 2023 13:11
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165877

Actions (login required)

Edit Item Edit Item