Mandják, Tibor (2016) Business marketing - szervezetközi megközelítésben : korreferátum Piskóti István "A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modell" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 45-49. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p45.pdf Download (273kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2016.04.08
Abstract
A cikk a szervezetközi marketing tartalmi elemeivel foglalkozik. Röviden bemutatja az IMP-kutatócsoport több, mint negyven éves empirikus kutatási eredményeit. Az IMP-megközelítés alapvető elméleti fogalmainak (interakciós folyamat, üzleti kapcsolatok és hálózatok, az üzleti hálózatok paradoxonjai) bemutatást követően kitér a témával foglalkozó magyar kutatók eredményeinek ismertetésére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | szervezetközi marketing, hálózatok, IMP-kutatócsoport |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:16 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:16 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165878 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |