Hetesi, Erzsébet (2016) Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében? Korreferátum Rekettye Gábor a "A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 11-14. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p11.pdf Download (371kB) | Preview |
Abstract
A gazdasági hatalmi átalakulások globális megatrendje kétségtelenül átrajzolja majd a nemzetközi marketing természetét. Rekettye Gábor vitaindítójára reagálva jelen tanulmány a témával kapcsolatban négy kérdést érint. Az első részben a szerző arra keresi a választ, hogy mennyire lehet hinni a trendekre alapozott prognózisoknak, és milyen kockázatokkal kell számolni? A második rész a gazdasági átrendeződés kulturális következményeit, az urbanizációs folyamatot, valamint a középosztály növekvő fogyasztását veszi górcső alá. A következtetések arra hívják fel a figyelmet, hogy a jövő nemzetközi marketingje nem hagyatkozhat csak a most uralkodó trendekre: a változásokra vonatkozóan szcenáriókkal kell rendelkezni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | hatalmi átrendeződés, nemzetközi marketing, urbanizáció, multikulturalitás vs. interkulturalitás, növekvő középosztály |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:48 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:48 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165881 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |