REAL

Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében? Korreferátum Rekettye Gábor a "A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing" című tanulmányához

Hetesi, Erzsébet (2016) Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében? Korreferátum Rekettye Gábor a "A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 11-14. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT2016n4p11.pdf

Download (371kB) | Preview

Abstract

A gazdasági hatalmi átalakulások globális megatrendje kétségtelenül átrajzolja majd a nemzetközi marketing természetét. Rekettye Gábor vitaindítójára reagálva jelen tanulmány a témával kapcsolatban négy kérdést érint. Az első részben a szerző arra keresi a választ, hogy mennyire lehet hinni a trendekre alapozott prognózisoknak, és milyen kockázatokkal kell számolni? A második rész a gazdasági átrendeződés kulturális következményeit, az urbanizációs folyamatot, valamint a középosztály növekvő fogyasztását veszi górcső alá. A következtetések arra hívják fel a figyelmet, hogy a jövő nemzetközi marketingje nem hagyatkozhat csak a most uralkodó trendekre: a változásokra vonatkozóan szcenáriókkal kell rendelkezni.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: hatalmi átrendeződés, nemzetközi marketing, urbanizáció, multikulturalitás vs. interkulturalitás, növekvő középosztály
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 13:48
Last Modified: 23 May 2023 13:48
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165881

Actions (login required)

Edit Item Edit Item