Piskóti, István (2016) A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modell. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 35-44. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p35.pdf Download (604kB) | Preview |
Abstract
A business marketing mint a marketingtudomány jellegzetes alkalmazási területe határozott szakmai, elméleti fejlődési utat járt be az elmúlt évtizedekben. Jelen tanulmány – a tudományos identitás jegyeit keresve – felvillantja az industrial, a business marketing történetének fő állomásait, diszciplináris alapjait, a meghatározó elméleti megközelítéseket és az aktuális kutatási kérdéseket, trendeket. A tanulmány második része, az egyik meghatározó kutatási kérdést, az innovációorientáltságot vizsgálja. Az elméleti modellek és a szerző többéves, saját kutatási programjának eredményei megerősítik, hogy a business piacokon is az – összehangolt, innovációportfólióra épülő – "innovációs versenyelőnyök" határozzák meg a vállalkozások sikerét, melyet hatékony marketingképességek és -tevékenységek kell, hogy támogassanak.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | business marketing, innovációportfólió, marketingképességek |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:49 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:49 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165882 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |