REAL

Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum : korreferátum Piskóti István "A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modell" című tanulmányához

Veres, Zoltán (2016) Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum : korreferátum Piskóti István "A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modell" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 50-53. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT2016n4p50.pdf

Download (287kB) | Preview

Abstract

Egy tudományterület lehatárolása nem lehetséges klasszifikációk – helyenként dichotómiák – konstruálása és differentia specifica-k meghatározása nélkül. Emellett számos esetben kontinuumjelleggel pontosabban tudjuk leírni a marketingkategóriák egymáshoz képesti viszonyát. Erre a lehatárolásra tesz kísérletet Piskóti István saját kutatási eredményeket is felsorakoztató tanulmánya.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: klasszifikáció, differentia specifica, dichotómia, kontinuum, modellek
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 13:51
Last Modified: 23 May 2023 13:51
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165883

Actions (login required)

Edit Item Edit Item