Veres, Zoltán (2016) Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum : korreferátum Piskóti István "A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modell" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 50-53. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p50.pdf Download (287kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2016.04.09
Abstract
Egy tudományterület lehatárolása nem lehetséges klasszifikációk – helyenként dichotómiák – konstruálása és differentia specifica-k meghatározása nélkül. Emellett számos esetben kontinuumjelleggel pontosabban tudjuk leírni a marketingkategóriák egymáshoz képesti viszonyát. Erre a lehatárolásra tesz kísérletet Piskóti István saját kutatási eredményeket is felsorakoztató tanulmánya.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | klasszifikáció, differentia specifica, dichotómia, kontinuum, modellek |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:51 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:51 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165883 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |