Görög, Mihály (2016) A projekt alapú szervezetek piaci pozíciója a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (6). pp. 2-14. ISSN 0133-0179
|
Text
VT_2016n6p2.pdf Download (400kB) | Preview |
Abstract
A szerző egy korábbi tanulmánya (Görög, 2013b) a projektteljesítési stratégiára vonatkozó projektvezetési szakirodalom alapján, tehát elméleti megfontolásokra alapozva, azonosította a projektpiac tipikus szegmensének alapvető sajátosságait, valamint ugyanígy levezette az ebben a piaci szegmensben működő projektalapú szervezetek piaci pozícióit alapvetően meghatározó tényezőket. A szerző ebben a tanulmányában az így feltárt sajátosságok és a piaci pozíciót determináló tényezők empirikus igazolására elvégzett kutatási eredményeit mutatja be.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | piaci pozíció a tipikus projektpiaci szegmensben, projektmarketing, tipikus projektügyletek sajátosságai |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 14:21 |
Last Modified: | 23 May 2023 14:21 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165909 |
Actions (login required)
Edit Item |