REAL

A projekt alapú szervezetek piaci pozíciója a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében

Görög, Mihály (2016) A projekt alapú szervezetek piaci pozíciója a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (6). pp. 2-14. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT_2016n6p2.pdf

Download (400kB) | Preview

Abstract

A szerző egy korábbi tanulmánya (Görög, 2013b) a projektteljesítési stratégiára vonatkozó projektvezetési szakirodalom alapján, tehát elméleti megfontolásokra alapozva, azonosította a projektpiac tipikus szegmensének alapvető sajátosságait, valamint ugyanígy levezette az ebben a piaci szegmensben működő projektalapú szervezetek piaci pozícióit alapvetően meghatározó tényezőket. A szerző ebben a tanulmányában az így feltárt sajátosságok és a piaci pozíciót determináló tényezők empirikus igazolására elvégzett kutatási eredményeit mutatja be.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: piaci pozíció a tipikus projektpiaci szegmensben, projektmarketing, tipikus projektügyletek sajátosságai
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 14:21
Last Modified: 23 May 2023 14:21
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165909

Actions (login required)

Edit Item Edit Item