Lukács, Rita (2015) A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (9-10). pp. 2-11. ISSN 0133-0179
|
Text
VT_2015n910p2.pdf Download (309kB) | Preview |
Abstract
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása egyre jobban érdekli az érintetteket, akik a vállalat CSR- teljesítményével kapcsolatos információk megszerzése mellett nagyobb rálátást akarnak nyerni a vállalat tevékenységére és terveire, ráadásul részt is akarnak venni ezek kialakításában. A fokozódó elvárások paradigmaváltást igényelnek a vállalatok kommunikációs tevékenységében is, az egyirányú helyett kétirányú, illetve hálózati alapú kommunikációs stratégiákat, valamint új és újragondolt kommunikációs eszközöket. A cikk bemutatja a témával kapcsolatos főbb elveket és elméleteket, illetve a CSR-kommunikáció eszköztárát és az érintettek bevonása révén elérhető előnyöket.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility, CSR), érintettek, érintetti bevonás, hálózati kommunikáció, vállalati kommunikáció |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 20 Jun 2023 12:49 |
Last Modified: | 20 Jun 2023 12:49 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/168284 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |