Hartyándi, Mátyás (2021) Videójátékok, szimulációk és a tapasztalati tanulás kapcsolata : Avagy lehetséges Minecraftot játszva tanulni? IN MEDIAS RES: FOLYÓIRAT A SAJTÓSZABADSÁGRÓL ÉS A MÉDIASZABÁLYOZÁSRÓL, 10 (1). pp. 39-55. ISSN 2063-6253
|
Text
IMR_202101_3955o_cikk5.pdf Download (224kB) | Preview |
Official URL: https://inmediasresfolyoirat.hu/imr/article/view/2...
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan > BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 24 Nov 2023 09:07 |
Last Modified: | 24 Nov 2023 09:07 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/180789 |
Actions (login required)
Edit Item |