Horváth, Anita Ágnes (2023) Lakat van a számON(?) avagy a logikai játékok alkalmazása a technikumi oktatásban. DIMENZIÓK : MATEMATIKAI KÖZLEMÉNYEK, 11 (1). pp. 45-56. ISSN 2064-2172
|
Text
Dim2023_05.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Az emberiség történetében a logikai és táblajátékok mindig is jelen voltak – nem véletlenül. Nem csupán kellemes időtöltést kínáltak, de a fejlesztő hatásuk számos területen megkérdőjelezhetetlen. Gyakorlati példákon keresztül kerül bemutatásra, mely területeken és hogyan válnak az ördöglakatok izgalmas részeivé a tanítási-tanulási folyamatnak, hogyan alkalmazzuk ezen játékos eszközöket a szakmai informatika technikumi oktatásában, mely készségeket fejlesztik és milyen eredmény várható a rendszeres használatuktól. Gondolkodjunk játékosan és fedezzük fel együtt a logika és kreativitás erejét az oktatásban! = Logic and board games have always been a part of human history, and for good reason. Not only have they provided a pleasant pastime, but their developmental impact in many areas is unquestionable. Through practical examples, we will show in which areas and how metal wire puzzles become an exciting part of the teaching-learning process, how to use these playful tools in IT specific secondary technical education, which skills they develop and what results can be expected from their regular use. Let us think playfully and explore together the power of logic and creativity in education.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 06 Dec 2023 09:01 |
Last Modified: | 06 Dec 2023 09:01 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/181876 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |