Durugy, András (2023) Egyes ügyfélszolgálati viselkedési elemek (magatartásmozaikok) szakértői megítélése az ügyfélelvárások tükrében. HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE, 14 (2). pp. 22-43. ISSN 2062-0292
|
Text
HISZ_2023_2-22-43.pdf Download (368kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a szakértő által végzett megfigyeléses kompetenciavizsgálathoz, az ún. kompetencia alapú próbavásárláshoz kapcsolódó megfigyelési szempontok kialakításával foglalkozik. A témához kapcsolódó kutatás célja a kompetenciamérés érdekében végzett megfigyelés (próbavásárlás) módszerének vizsgálata. A cikk a mérhetőség problémáira és a próbavásárlás keretében végzett megfigyelés lehetőségeire fókuszál. A kutatás során az ügyfélszolgálati munkatársakkal szemben elvárt viselkedések kerültek meghatározásra, valamint a hozzájuk kapcsolódó magatartásmozaikok, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálati teljesítmény kompetencia alapú vizsgálatát.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 10 Jan 2024 10:15 |
Last Modified: | 10 Jan 2024 10:15 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/184162 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |