REAL

Egyes ügyfélszolgálati viselkedési elemek (magatartásmozaikok) szakértői megítélése az ügyfélelvárások tükrében

Durugy, András (2023) Egyes ügyfélszolgálati viselkedési elemek (magatartásmozaikok) szakértői megítélése az ügyfélelvárások tükrében. HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE, 14 (2). pp. 22-43. ISSN 2062-0292

[img]
Preview
Text
HISZ_2023_2-22-43.pdf

Download (368kB) | Preview

Abstract

A tanulmány a szakértő által végzett megfigyeléses kompetenciavizsgálathoz, az ún. kompetencia alapú próbavásárláshoz kapcsolódó megfigyelési szempontok kialakításával foglalkozik. A témához kapcsolódó kutatás célja a kompetenciamérés érdekében végzett megfigyelés (próbavásárlás) módszerének vizsgálata. A cikk a mérhetőség problémáira és a próbavásárlás keretében végzett megfigyelés lehetőségeire fókuszál. A kutatás során az ügyfélszolgálati munkatársakkal szemben elvárt viselkedések kerültek meghatározásra, valamint a hozzájuk kapcsolódó magatartásmozaikok, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálati teljesítmény kompetencia alapú vizsgálatát.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 10 Jan 2024 10:15
Last Modified: 10 Jan 2024 10:15
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/184162

Actions (login required)

Edit Item Edit Item