Szamosi, Barna (2023) Konstruktivistische Grounded Theory für die Erforschung von Bildungskontexten. ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE : GERMANISTISCHE STUDIEN, 13. pp. 195-211. ISSN 2630-9513
  | 
            
              
Text
 195_Szamosi.pdf - Published Version Download (719kB) | Preview  | 
          
      Official URL: https://doi.org/10.46434/ActaUnivEszterhazyGerman....
    
  
  
  | Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás | 
| Depositing User: | Tibor Gál | 
| Date Deposited: | 25 Jan 2024 09:21 | 
| Last Modified: | 25 Jan 2024 09:21 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/185872 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




