REAL

A tanulók bevonásának és motiválásának lehetőségei online térben: Digitális kalandtúra vészhelyzeti tanulás/oktatás idején

Bajnok, Andrea and Kajtár, Edit (2022) A tanulók bevonásának és motiválásának lehetőségei online térben: Digitális kalandtúra vészhelyzeti tanulás/oktatás idején. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 11 (1). pp. 3-12. ISSN 0209-584X

[img]
Preview
Text
JelKep_2022_1__Bajnok_Andrea__Kajtar_Edit.pdf - Published Version

Download (478kB) | Preview

Abstract

Tanulmányunkban a 2020 tavaszán bevezetett vészhelyzeti oktatás tapasztalatairól számolunk be egy online bonyolított tréninggyakorlat részletezésével, és a gyakorlathoz kapcsolódó hallgatói visszajelzések bemutatásával, elemzésével. Az esettanulmányban elsősorban arra helyezzük a hangsúlyt, hogy módszertani szempontból hogyan sikerült megvalósítani az egyéni fejlődési célok támogatását, a tanulási motiváció kialakulását és fenntartását az online térben. Reményeink szerint az általunk használt módszer és a módszer alkalmazásából származó eredmények megosztása hozzájárul a felsőoktatásban tanulók tanulási tapasztalatairól szóló diskurzushoz. Hisszük, hogy az oktatói munkára és a tanulási folyamatokra történő folyamatos reflexió a curriculum fejlesztésének is elsőrangú eszköze.

Item Type: Article
Additional Information: Különszám
Uncontrolled Keywords: vészhelyzeti oktatás, felsőoktatás, reziliencia, online tréning, módszertan
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 18 Jun 2024 12:38
Last Modified: 18 Jun 2024 12:38
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/197769

Actions (login required)

Edit Item Edit Item