Bajnok, Andrea and Kajtár, Edit (2022) A tanulók bevonásának és motiválásának lehetőségei online térben: Digitális kalandtúra vészhelyzeti tanulás/oktatás idején. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 11 (1). pp. 3-12. ISSN 0209-584X
|
Text
JelKep_2022_1__Bajnok_Andrea__Kajtar_Edit.pdf - Published Version Download (478kB) | Preview |
Abstract
Tanulmányunkban a 2020 tavaszán bevezetett vészhelyzeti oktatás tapasztalatairól számolunk be egy online bonyolított tréninggyakorlat részletezésével, és a gyakorlathoz kapcsolódó hallgatói visszajelzések bemutatásával, elemzésével. Az esettanulmányban elsősorban arra helyezzük a hangsúlyt, hogy módszertani szempontból hogyan sikerült megvalósítani az egyéni fejlődési célok támogatását, a tanulási motiváció kialakulását és fenntartását az online térben. Reményeink szerint az általunk használt módszer és a módszer alkalmazásából származó eredmények megosztása hozzájárul a felsőoktatásban tanulók tanulási tapasztalatairól szóló diskurzushoz. Hisszük, hogy az oktatói munkára és a tanulási folyamatokra történő folyamatos reflexió a curriculum fejlesztésének is elsőrangú eszköze.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Különszám |
Uncontrolled Keywords: | vészhelyzeti oktatás, felsőoktatás, reziliencia, online tréning, módszertan |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 18 Jun 2024 12:38 |
Last Modified: | 18 Jun 2024 12:38 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/197769 |
Actions (login required)
Edit Item |