Nagyné Kondor, Rita (2023) A téri intelligencia szerepe a felsőoktatásban. REPÜLÉSTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK (1997-TŐL), 35 (2). pp. 117-123. ISSN 1417-0604
|
Text
14_nagyne_117-123_RTK_2023_2.pdf Download (763kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.32560/rk.2023.2.13
Abstract
Számos kutatás igazolta, hogy a téri intelligencia, a térbeli kapcsolatok megértése kulcsfontosságú a természettudományok, a technológia, a mérnöktudomány és a matematika (STEM) tanulása során és a problémamegoldásban. A felsőoktatásban számos szakterületen szükség van e képességre. A mérnöki munka alapvető feltétele a térben való tájékozódás. A cikkben arról számolunk be, hogy a Debreceni Egyetem mérnökhallgatói milyen eredményeket értek el a téri intelligencia vizsgálatakor, illetve milyen feladatokkal mérhetők és fejleszthetők e komponensek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | nemi különbségek; térszemlélet; műszaki oktatás; problémamegoldás; téri intelligencia; |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > T2 Technology (General) / műszaki tudományok általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 28 Jun 2024 11:25 |
Last Modified: | 28 Jun 2024 11:25 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/198966 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |