Piskóti, István and Nagy, Szabolcs, eds. (2024) Marketingkaleidoszkóp 2024 : Trendek és hatások : A marketing új dimenziói. Marketingkaleidoszkóp; Miskolci Marketing és Turizmus Műhely . Miskolci Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc.
|
Text
mk2024_final2.pdf - Published Version Download (6MB) | Preview |
Official URL: https://mim.uni-miskolc.hu/files/30055/mk2024_fina...
| Item Type: | Book |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 06 Feb 2025 09:10 |
| Last Modified: | 06 Feb 2025 09:10 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/215232 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




