Ancsányi, Kitti (2024) A webáruházakkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi problémák rendezése hazai és EU-s viszonylatban az alternatív vitarendezési módok szempontjából. KÖZIGAZGATÁSI ÉS INFOKOMMUNIKÁCIÓS JOGI PHD TANULMÁNYOK, 5 (2). pp. 26-44. ISSN 2732-0731
|
Text
KIKPhD 2024(2) AK.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (374kB) | Preview |
Abstract
A fogasztóvédelem intézményrendszere manapság egyre nagyobb hangsúlyt kap, hiszen a hagyományos üzleteken túlmenően az online piaci felületek megjelenésével indokolttá vált a vásárlók még sokoldalúbb tájékoztatása és segítése, valamint ezzel egyidejűleg a kereskedők iránymutatása is. Jelen tanulmány fő célja a szabályozási rendszer áttekintésén túl, hogy fogyasztóvédelmi szemszögből is megismerhetővé tegye azt a vásárlói magatartásmodellt, mely elzárkózik a panasztételi lehetőségektől és szeretném felfedni ennek lehetséges okait.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Fogyasztóvédelem, Webáruház, Reklamáció, Alternatív vitarendezés, Fogyasztóvédelmi intézményrendszer |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában K Law / jog > K Law (General) / jogtudomány általában K Law / jog > KZ Law of Nations / nemzeti jogrendszerek |
Depositing User: | Dr. Balázs Hohmann |
Date Deposited: | 03 Apr 2025 11:28 |
Last Modified: | 03 Apr 2025 11:31 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/217521 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |