Kovács, Adrienn and Hajdú, Noémi (2022) Marketingkommunikációs kampány tervezése a „Fekete Rúzs” esetében. HANTOS PERIODIKA, 3 (1). pp. 107-120. ISSN 2732-0405
|
Text
111_real_hantos periodika 2022-1_vegleges.pdf - Published Version Download (452kB) | Preview |
Abstract
A koronavírus jelentős hatást gyakorolt a világkereskedelemre, mely a legtöbb iparágban megfigyelhető volt. A pandémia érintette a cikkben vizsgált Fekete Rúzs ruhaipari vállalkozást is, mely 2020. októberében nyitotta meg hajdúnánási üzletét. Az üzlet bevezetésére és ismertté tételére olyan marketingkommunikációs tervet kellett készíteni, mely dinamikusan alkalmazkodott az új környezeti változásokhoz. A választott vállalkozás kommunikációs terve elsősorban az online platformokra koncentrál. A cikk részletesen jellemzi a kommunikáció kialakításának lépéseit a klasszikus kotleri modell (Kotler – Keller, 2016) alapján.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Additional Information: | TDK anyag |
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 11 Aug 2025 06:23 |
| Last Modified: | 11 Aug 2025 06:23 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/222159 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




