REAL

A marketing evolúciója az egészségipar prizmáján keresztül

Katona, Norbert István (2022) A marketing evolúciója az egészségipar prizmáján keresztül. KALEIDOSCOPE: MŰVELŐDÉS- TUDOMÁNY- ÉS ORVOSTÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 12 (25). pp. 323-338. ISSN 2062-2597

[img]
Preview
Text
cikkek_24-1_katona_kaleidoscope_2022_25.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (990kB) | Preview
Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: egészségmeghatározás, egészségipar, marketingkoncepció, marketingeszközök, 4P
Subjects: R Medicine / orvostudomány > RZ Other systems of medicine / orvostudomány egyéb területei
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 08 Sep 2025 08:48
Last Modified: 08 Sep 2025 08:48
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/223749

Actions (login required)

Edit Item Edit Item