Veres, Viktória and Kőkuti, Tamás (2025) Az első Dunaújváros hangja projekt- és marketingkommunikációja, a PR szerepe az esemény szervezésében 1. rész. DUNAKAVICS, 13 (9). pp. 49-71. ISSN 2064-5007
|
Text
20631-Cikkszovege-82055-1-10-20250918.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (515kB) | Preview |
Abstract
Egy rendezvény vagy kulturális projekt sikerét nagyban befolyásolja a megfelelő kommunikáció. Mivel a kommunikációtudomány értelmezése szerint sok terület létezik, véleményünk szerint a szervezés legfontosabb elemei is innen erednek. A „Dunaújváros Hangja” egy énekverseny volt, amelynek szervezésében sokan részt vettünk, néha kisebb-nagyobb szerepekben. Így a tanulmányban a belső és külső projektkommunikációt vizsgáljuk, és azt, hogy mennyire volt sikeres a szervezést kísérő marketingstratégia. A tanulmányhoz a következő hipotézist állítottuk fel: „Feltételezésem szerint egy új, az adott régióban ismeretlen rendezvény hatékonysága alacsonyabb és kevésbé sikeres lehet a célközönség elérésében, mint az adott régióban már többször megrendezett, esetleg hagyományőrző rendezvényeké. Feltételezzük, hogy egy olyan rendezvény, amely még nem ismert a közönség számára, nem fog annyi látogatót vonzani, mint azok, amelyek ismertek. A szervezőkön kívüli tényezők hangsúlyosabbak lehetnek abban a tekintetben, hogy képesek-e megfelelő mértékben felkelteni a közönség figyelmét.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Rendezvényszervezés, PR, projektkommunikáció |
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 21 Sep 2025 06:36 |
| Last Modified: | 21 Sep 2025 06:36 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/224706 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




