Fábics, István (2025) Beszámoló a 2025. június 15−21. között Bledben megrendezett International Management Teachers Academy (IMTA) képzésről. PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 71 (3). pp. 176-178. ISSN 0031-496X
|
Text
PFQ_2025_3_8.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution. Download (53kB) | Preview |
Abstract
2025. június 15–21. között a szlovéniai Bled városában zajlott a nagy múltú IMTA (In-ternational Management Teachers Academy) képzés, amelyet a CEEMAN (Central and East European Management Development Association) szervezett. A program célja, hogy a résztvevőket felkészítse korszerű, hallgatóközpontú és élményalapú ok-tatási módszerek alkalmazására, különös tekintettel az esettanulmány-alapú tanításra, amely a nemzetközi üzleti és menedzsmentképzésben meghatározó szerepet játszik.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 09 Oct 2025 09:21 |
| Last Modified: | 09 Oct 2025 09:21 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/226239 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




