Veres, Viktória and Kőkuti, Tamás (2025) Az első Dunaújváros hangja projekt- és marketingkommunikációja, a PR szerepe az esemény szervezésében 2. rész. DUNAKAVICS, 13 (10). pp. 5-23. ISSN 2064-5007
| 
 | Text 20783-Cikkszovege-82869-1-10-20251023.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (705kB) | Preview | 
Abstract
Egy rendezvény vagy kulturális projekt sikerét nagyban befolyásolja a megfelelő kommunikáció. Mivel a kommunikációtudomány értelmezése szerint sok terület létezik, véleménünk szerint a szervezés legfontosabb elemei is innen erednek. A „Dunaújváros Hangja” egy énekverseny volt, amelynek szervezésében sokan részt vettünk, néha kisebb-nagyobb szerepekben. Így a tanulmányban a belső és külső projektkommunikációt vizsgáljuk, és azt, hogy mennyire volt sikeres a szervezést kísérő marketingstratégia. A tanulmányhoz a következő hipotézist állítottuk fel: „Feltételezésünk szerint egy új, az adott régióban ismeretlen rendezvény hatékonysága alacsonyabb és kevésbé sikeres lehet a célközönség elérésében, mint az adott régióban már többször megrendezett, esetleg hagyományőrző rendezvényeké.Feltételezzük, hogy egy olyan rendezvény, amely még nem ismert a közönség számára, nem fog annyi látogatót vonzani, mint azok, amelyek ismertek.A szervezőkön kívüli tényezők hangsúlyosabbak lehetnek abban a tekintetben, hogy képesek-e megfelelő mértékben felkelteni a közönség figyelmét.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | N Fine Arts / képzőművészet > NX Arts in general / művészetek általában | 
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD | 
| Depositing User: | MTMT SWORD | 
| Date Deposited: | 23 Oct 2025 08:29 | 
| Last Modified: | 23 Oct 2025 08:29 | 
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/227112 | 
Actions (login required)
|  | Edit Item | 



