REAL

Az első Dunaújváros hangja projekt- és marketingkommunikációja, a PR szerepe az esemény szervezésében 2. rész

Veres, Viktória and Kőkuti, Tamás (2025) Az első Dunaújváros hangja projekt- és marketingkommunikációja, a PR szerepe az esemény szervezésében 2. rész. DUNAKAVICS, 13 (10). pp. 5-23. ISSN 2064-5007

[img]
Preview
Text
20783-Cikkszovege-82869-1-10-20251023.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (705kB) | Preview

Abstract

Egy rendezvény vagy kulturális projekt sikerét nagyban befo­lyásolja a megfelelő kommunikáció. Mivel a kommunikációtudomány értel­mezése szerint sok terület létezik, véleménünk szerint a szervezés legfonto­sabb elemei is innen erednek. A „Dunaújváros Hangja” egy énekverseny volt, amelynek szervezésében sokan részt vettünk, néha kisebb-nagyobb szerepek­ben. Így a tanulmányban a belső és külső projektkommunikációt vizsgáljuk, és azt, hogy mennyire volt sikeres a szervezést kísérő marketingstratégia. A tanulmányhoz a következő hipotézist állítottuk fel: „Feltételezésünk szerint egy új, az adott régióban ismeretlen rendezvény hatékonysága alacsonyabb és kevésbé sikeres lehet a célközönség elérésében, mint az adott régióban már többször megrendezett, esetleg hagyományőrző rendezvényeké.Feltételezzük, hogy egy olyan rendezvény, amely még nem ismert a közönség számára, nem fog annyi látogatót vonzani, mint azok, amelyek ismertek.A szervezőkön kívüli tényezők hangsúlyosabbak lehetnek abban a tekintet­ben, hogy képesek-e megfelelő mértékben felkelteni a közönség figyelmét.

Item Type: Article
Subjects: N Fine Arts / képzőművészet > NX Arts in general / művészetek általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 Oct 2025 08:29
Last Modified: 23 Oct 2025 08:29
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/227112

Actions (login required)

Edit Item Edit Item