Kovács, Tamás and Zimányi, Krisztina and Solt, Eszter and Bodrogi-Katona, Andrea (2025) Üzleti etika és innováció a magyar bankszektorban 1. rész. DUNAKAVICS, 13 (10). pp. 53-66. ISSN 2064-5007
|
Text
20781-Cikkszovege-82871-1-10-20251023.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (184kB) | Preview |
Abstract
Publikációnk az üzleti, etikus viselkedést és az innovációs lehetőségeket mutatja be a multinacionális bankszektorban. A bevezető rész tartalmazza a témaválasztás aktualitását, indokolását, módszertanát, célját és a szakirodalom tanulmányozást. Az első fő fejezetben betekintést nyerhetünk az etika világába, jelentésébe, amely nagy hatással van a világ bankjainak működésére, a piacon való együttműködési lehetőségek egységes elvárásaira. Rávilágítunk ennek okaira, taglalva a körkörös gazdálkodásra való átállás előnyeit. A második részben az innováció elméleti alapfogalmainak ismertetése mellett bemutatjuk azokat a területeket, applikációkat, amely rávilágítanak az innovációs körülményekre és folyamataira, valamint részleteztük annak üzleti-, és innovációs stratégiáját. A továbbiakban a marketing és marketingstratégia kialakulását és fogalomkörét mutattuk be, valamint a bankok – ezen belül a T. Bankcsoport – innovációs marketing alapjait és marketingkommunikációs tevékenységét. A témával kapcsolatban észrevételeket és gyakorlati javaslatokat is megfogalmaztunk. Az összefoglalás részben az elméleti, szakirodalmi és gyakorlati részeket foglaltuk össze.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy > HG1 Banking / bankügy |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 23 Oct 2025 08:20 |
| Last Modified: | 23 Oct 2025 08:20 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/227115 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




