Kovács, Kármen (2009) A divathoz csatlakozó fogyasztók hasznossági függvényei. SZIGMA, 40 (1-2). pp. 53-66. ISSN 0039-8128
|
Text
Szigma2009_1-2_4.pdf - Published Version Download (478kB) | Preview |
Abstract
Tanulmányom célja a divatterméket fogyasztó egyénekre vonatkozó néhány hasznossági függvény bemutatása. Elsősorban a hasznossági függvényeket alkotó komponensekre, és az azok közötti összefüggésekre összpontosítok, vagyis arra, hogy milyen tényezők és hogyan befolyásolják a divathoz történő csatlakozás élvezetét. Nem célom tehát a függvény analízis, sokkal inkább rámutatni néhány, a hasznosság mértékét befolyásoló tényezőre, valamint meglátásom szerint a divattermékek fogyasztására hatást gyakorló, de a hasznossági függvényekből hiányzó releváns elemre.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | Zsolt Baráth |
| Date Deposited: | 07 Nov 2025 13:53 |
| Last Modified: | 07 Nov 2025 13:53 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/228548 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




