REAL

Tanulás és innováció : Elméleti dilemmák és gyakorlati nézőpontok

Hámori, Balázs (2012) Tanulás és innováció : Elméleti dilemmák és gyakorlati nézőpontok. VEZETÉSTUDOMÁNY, 43 (11). pp. 2-18. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
vt_2012n11p2.pdf - Published Version

Download (558kB) | Preview

Abstract

A tanulmány egy nemrég lezárt TÁMOP-kutatás keretébe illeszkedik. A kutatás célja, hogy átfogó képet nyújtson az innovációról, tisztázza az innovációval kapcsolatos fogalmakat, bemutassa az innovációs trendeket és – egy empirikus felmérés nyomán – számot adjon arról, hogy ezek hogyan jelentkeznek Magyarország sajátos viszonyai között. Az innovációs fogalomkör megvilágításához hozzátartozik a tanulás és az innováció kapcsolatának tisztázása. Bár a témáról a menedzsment-szakirodalomban számtalan mű jelenik meg, a szerző saját diszciplináris elkötelezettségének megfelelően közgazdasági nézőpontból igyekszik megközelíteni a problémakört. Végül megkísérli Magyarországot elhelyezni a tanulás nemzetközi térképén.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: tanulás, innováció, Magyarország
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 14 Nov 2025 09:42
Last Modified: 14 Nov 2025 09:42
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/229063

Actions (login required)

Edit Item Edit Item