Hámori, Balázs (2012) Tanulás és innováció : Elméleti dilemmák és gyakorlati nézőpontok. VEZETÉSTUDOMÁNY, 43 (11). pp. 2-18. ISSN 0133-0179
|
Text
vt_2012n11p2.pdf - Published Version Download (558kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány egy nemrég lezárt TÁMOP-kutatás keretébe illeszkedik. A kutatás célja, hogy átfogó képet nyújtson az innovációról, tisztázza az innovációval kapcsolatos fogalmakat, bemutassa az innovációs trendeket és – egy empirikus felmérés nyomán – számot adjon arról, hogy ezek hogyan jelentkeznek Magyarország sajátos viszonyai között. Az innovációs fogalomkör megvilágításához hozzátartozik a tanulás és az innováció kapcsolatának tisztázása. Bár a témáról a menedzsment-szakirodalomban számtalan mű jelenik meg, a szerző saját diszciplináris elkötelezettségének megfelelően közgazdasági nézőpontból igyekszik megközelíteni a problémakört. Végül megkísérli Magyarországot elhelyezni a tanulás nemzetközi térképén.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | tanulás, innováció, Magyarország |
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 14 Nov 2025 09:42 |
| Last Modified: | 14 Nov 2025 09:42 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/229063 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




