Kiss, Áron and Nehéz, Károly (2023) A “Játék prototípusok” tantárgy ismeretanyagának kidolgozása és az első oktatási év tapasztalatainak összegzése. PRODUCTION SYSTEMS AND INFORMATION ENGINEERING, 11 (3). pp. 173-185. ISSN 1785-1270
|
Text
2614-Article Text-16853-1-10-20250816.pdf - Published Version Download (471kB) | Preview |
Abstract
A Miskolci Egyetem Informatikai Intézetében 2022 szeptemberében indult el a „Játék prototípusok” című tantárgy oktatása. A cikkben ismertetjük más egyetemek oktatási módszereit, a tantárgyunk célkitűzéseit, fontosabb témaköreit, majd bemutatjuk az oktatásához kiválasztott programozási keretrendszert, összehasonlítva azt más szoftverekkel. Az első év tapasztalatai alapján elmondható, hogy a hallgatók lelkesen fogadták a tananyagot és számos színvonalas beadandó feladatot készítettek. Tanulmányunk célja az első tapasztalataink bemutatása, illetve olyan javaslatok és tanulságok megfogalmazása, melyek segíthetnek más oktatókat a saját játékfejlesztési kurzusuk elkészítésében vagy továbbfejlesztésében.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | játékfejlesztés, platformfüggetlen programozás, oktatás |
| Subjects: | Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > T2 Technology (General) / műszaki tudományok általában |
| Depositing User: | Anita Agárdi |
| Date Deposited: | 22 Nov 2025 17:46 |
| Last Modified: | 22 Nov 2025 17:46 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/229648 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




