REAL

A “Játék prototípusok” tantárgy ismeretanyagának kidolgozása és az első oktatási év tapasztalatainak összegzése

Kiss, Áron and Nehéz, Károly (2023) A “Játék prototípusok” tantárgy ismeretanyagának kidolgozása és az első oktatási év tapasztalatainak összegzése. PRODUCTION SYSTEMS AND INFORMATION ENGINEERING, 11 (3). pp. 173-185. ISSN 1785-1270

[img]
Preview
Text
2614-Article Text-16853-1-10-20250816.pdf - Published Version

Download (471kB) | Preview

Abstract

A Miskolci Egyetem Informatikai Intézetében 2022 szeptemberében indult el a „Játék prototípusok” című tantárgy oktatása. A cikkben ismertetjük más egyetemek oktatási módszereit, a tantárgyunk célkitűzéseit, fontosabb témaköreit, majd bemutatjuk az oktatásához kiválasztott programozási keretrendszert, összehasonlítva azt más szoftverekkel. Az első év tapasztalatai alapján elmondható, hogy a hallgatók lelkesen fogadták a tananyagot és számos színvonalas beadandó feladatot készítettek. Tanulmányunk célja az első tapasztalataink bemutatása, illetve olyan javaslatok és tanulságok megfogalmazása, melyek segíthetnek más oktatókat a saját játékfejlesztési kurzusuk elkészítésében vagy továbbfejlesztésében.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: játékfejlesztés, platformfüggetlen programozás, oktatás
Subjects: Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika
T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > T2 Technology (General) / műszaki tudományok általában
Depositing User: Anita Agárdi
Date Deposited: 22 Nov 2025 17:46
Last Modified: 22 Nov 2025 17:46
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/229648

Actions (login required)

Edit Item Edit Item