REAL

Trendek, eszközök és kihívások: Mesterséges intelligencia a marketingben

Kovács, Gábor (2025) Trendek, eszközök és kihívások: Mesterséges intelligencia a marketingben. HITELINTÉZETI SZEMLE, 24 (4). pp. 167-170. ISSN 1588-6883

[img]
Preview
Text
hsz-24-4-ki1-kovacs.pdf - Published Version

Download (198kB) | Preview

Abstract

Klausz Melinda – Sáringer Viktória – Rózsa Kata – Páczkán Zsófia: AI-marketing – Hogyan használd a mesterséges intelligenciát az üzleti növekedéshez? Klausz Social Group Kft., Veszprém, 2025, 312 o. ISBN: 978-615-82677-1-7

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 Dec 2025 14:24
Last Modified: 23 Dec 2025 14:24
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/231063

Actions (login required)

Edit Item Edit Item