Kovács, Gábor (2025) Trendek, eszközök és kihívások: Mesterséges intelligencia a marketingben. HITELINTÉZETI SZEMLE, 24 (4). pp. 167-170. ISSN 1588-6883
|
Text
hsz-24-4-ki1-kovacs.pdf - Published Version Download (198kB) | Preview |
Official URL: https://hitelintezetiszemle.mnb.hu/hsz-24-4-ki1-ko...
Abstract
Klausz Melinda – Sáringer Viktória – Rózsa Kata – Páczkán Zsófia: AI-marketing – Hogyan használd a mesterséges intelligenciát az üzleti növekedéshez? Klausz Social Group Kft., Veszprém, 2025, 312 o. ISBN: 978-615-82677-1-7
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 23 Dec 2025 14:24 |
| Last Modified: | 23 Dec 2025 14:24 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/231063 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




