Kovács, Gábor (2025) Trends, Tools, and Challenges: Artificial Intelligence in Marketing. FINANCIAL AND ECONOMIC REVIEW, 24 (4). pp. 167-170. ISSN 2415-9271
|
Text
fer-24-4-br1-kovacs.pdf - Published Version Download (194kB) | Preview |
Official URL: https://hitelintezetiszemle.mnb.hu/en/fer-24-4-br1...
Abstract
Melinda Klausz – Viktória Sáringer – Kata Rózsa – Zsófia Páczkán: AI-marketing – Hogyan használd a mesterséges intelligenciát az üzleti növekedéshez? (AI Marketing – How to Use Artificial Intelligence for Business Growth) Klausz Social Group Kft., Veszprém, 2025, p. 312 ISBN: 978-615-82677-1-7
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 23 Dec 2025 14:51 |
| Last Modified: | 23 Dec 2025 14:51 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/231071 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




