REAL

Az önkéntesség szerepe a környezettudatos marketingben és a vállalatok CSR tevékenységében

Nagy, Szabolcs (2010) Az önkéntesség szerepe a környezettudatos marketingben és a vállalatok CSR tevékenységében. In: IX. Regionális Tanácsadási Konferencia. Miskolci Egyetem, Gazdálkodástani Intézet, Miskolc, pp. 1-11. ISBN 978-963-661-947-3

[img]
Preview
Text
09.pdf

Download (172kB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Q Science / természettudomány > QH Natural history / természetrajz > QH540 Ecology / ökológia
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 11 Jun 2015 09:31
Last Modified: 31 Mar 2023 09:34
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/24614

Actions (login required)

Edit Item Edit Item