REAL

Környezettudatos marketing - megközelítések és modellek

Nagy, Szabolcs (2008) Környezettudatos marketing - megközelítések és modellek. In: Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája, Budapest- BCE, 2008.08.28-2008.08.29, Budapest.

[img]
Preview
Text
Kornyezettudatos_marketing___megkozelitesek_es_modellek_mok_2008_NSZ_u.pdf

Download (147kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Additional Information:
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GE Environmental Sciences / környezettudomány
H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 15 Jun 2015 08:55
Last Modified: 31 Mar 2023 09:34
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/24668

Actions (login required)

Edit Item Edit Item