Kiss, Ádám Gergő (2015) Tanulási motivációk vizsgálata a Szent István Egyetem hallgatóinak körében. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 127-137. ISSN 2415-9395
|
Text
Studia_Mundi_Vol_2_No_3_12_Kiss.pdf Download (935kB) | Preview |
Abstract
Sz ületésünk pillanatától arra vagyunk „ítélve”, hogy tanuljunk. Azonban ha nincs meg a kellő ösztönző erő, a kellő motiváltság a tanuláshoz, akkor nem jöhet létre valódi tanulás. Ezért fontos, hogy az egyén minél előbb felismerje azokat a motívumokat, amelye k őt a leginkább ösztönzik a tanulásra. Vizsgálatomban a Vallerand és társai által adaptált Academic Motivation Scale (1992) kérdőívet alkalmazom a Szent István Egyetem hallgatóinak körében, hogy képet kaphassunk arról, mi motiválta, motiválja a jelenleg i hallgatókat abban, hogy egyetemi tanulmányokat folytassanak.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
Depositing User: | Dr. Zsigmond Gábor SZALAY |
Date Deposited: | 19 Aug 2016 13:49 |
Last Modified: | 19 Aug 2016 13:49 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/39019 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |