Gősi, Mariann (2015) A merger típusú cégösszeolvadások multikulturalitási kockázatokat érintő kommunikációs aspektusai. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 158-173. ISSN 2415-9395
|
Text
Studia_Mundi_Vol_2_No_3_15_Gősi.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Összeolvadásnak nevezzük azt a cégátalakulási folyamatot, amikor két/több cég közös akaratból erőforrásaiknak egyesítése végett új egységgé alakul. Az eddigi cégkarakterisztikák, legyenek azok bármilyen homogének is az összeolvadást megelőzően, jelentősen megváltozhatnak. Az összeolvadás számos alternatív módon képzelhető el. A tanulmány elméleti szinten igyekszik a változásértékelés keretébe n feltárható kommunikációs kockázatszinteket az összeolvadási folyamatot leírni képes szempontok alapján konzisztensen, statikusan és dinamikusan modellezni, amelynek segítségével a tervezési folyamatok támogatottsága jelentősen növekedhet. A knowhow alkal mas tanácsadásban érdekelt startup alapítására.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás > HM6 Sociology of culture / kultúra szociológiája |
Depositing User: | Dr. Zsigmond Gábor SZALAY |
Date Deposited: | 19 Aug 2016 13:52 |
Last Modified: | 19 Aug 2016 13:52 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/39022 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |