Józsa, Krisztián and Fazekasné Fenyvesi, Margit and Szenczi, Beáta and Szabó, Ákosné (2014) Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése = Development of word reading, reading comprehension and reading motivation among typically developing children and children with mild intellectual disabilities. Magyar Pszichológiai Szemle, 69 (1). pp. 181-204. ISSN 0025-0279
![]() |
Text
mpszle.69.2014.1.10.pdf Restricted to Repository staff only until 31 March 2034. Download (201kB) |
Official URL: http://dx.doi.org/10.1556/MPSzle.69.2014.1.10
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan |
Depositing User: | László Sallai-Tóth |
Date Deposited: | 11 Dec 2016 10:01 |
Last Modified: | 11 Dec 2016 10:01 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/43029 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |