Bolla, Veronika (2014) A tanulási zavarral diagnosztizált gyermekek megküzdési stratégiái = Coping strategies of children diagnosed with learning disability. Magyar Pszichológiai Szemle, 69 (1). pp. 163-179. ISSN 0025-0279
| ![[img]](http://real.mtak.hu/style/images/fileicons/text.png) | Text mpszle.69.2014.1.9.pdf Restricted to Repository staff only until 31 March 2034. Download (156kB) | 
      Official URL: http://dx.doi.org/10.1556/MPSzle.69.2014.1.9
    
  
  
  | Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan | 
| Depositing User: | László Sallai-Tóth | 
| Date Deposited: | 11 Dec 2016 09:29 | 
| Last Modified: | 11 Dec 2016 09:29 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/43040 | 
Actions (login required)
|  | Edit Item | 



