Gereben, Ferencné (2001) A neuropszichológia szerepe a gyógypedagógiai pszicho-diagnosztika megújulásában. Magyar Pszichológiai Szemle, 55 (4). pp. 583-590. ISSN 0025-0279
|
Text
mpszle.55.2000.4.15.pdf Download (132kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.1556/MPSzle.55.2000.4.15
Abstract
A tanulmány áttekinti, hogy a neuropszichológiai diagnosztikai módszerek milyen szerepet játszanak a gyógypedagógiai munkában. A szerző részletesen tárgyalja a gyógypedagógiai diagnosztika különféle szempontjait, a topográfiai és a tartalmi funkcióanalízis elméleti hátterét. Bemutatásra kerülnek azok a nemzetközileg elismert neuropszichológiai vizsgáló módszerek, amelyeknek magyarországi adaptálását és a különféle gyermekcsoportokon történő kipróbálását megkezdték a Gyógypedagógiai Pszichológiai Intézet munkatársai.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan |
Depositing User: | László Sallai-Tóth |
Date Deposited: | 01 Sep 2017 10:48 |
Last Modified: | 31 Jan 2021 00:17 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/61228 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |